جمعه ۰۵ اردیبهشت ۰۴

دانلود تحقیق بازاريابي در بازرگاني پيشرفته

۱۸ بازديد
دانلود تحقیق بازاریابی در بازرگانی پیشرفته

دانلود تحقیق بازاریابی در بازرگانی پیشرفته

              تحقیق بازاریابی در بازرگانی پیشرفته   قسمتی از محصول: مقدمه: وضع اقتصادی و اجتماعی ایران تشابهی با کشور های متحده امریکا ندارد و اکثر مطالب مندرج در کتابهای بازاریابی آنها در ایران بدون استفاده است. اصول کلی بازاریابی امریکا در ایران قابل استفاده است ولی باید جرح و تعدیل گردد و با اوضاع و احوال ایران انطباق داده شود. ترقیات , اکتشافات و اختراعات قرن بیستم به علت احتیاجات نظامی , بیشتر در رشته های فیزیک و مکانیک متمرکز شده و نصیب دیگر رشته ها از این پیشرفت کمتر بوده است.تجارت تنها رشته ای است که از این قاعده مستثناست و ترقی و تکامل آن را میتوان مدیون قرن بیستم دانست. بازرگانی که در مراحل اولیه زندگی بشر بوجود آمده بود, تا اوایل قرن بیستم کم و بیش به همان وضع ابتدایی باقی ماند و چیزی جز خرید و فروش کالا به قصد بردن سود نبود. مشکل مهم بازرگانان فراهم آوردن سرمایه کافی و یافتن منبع خرید بود و چون تولید همیشه کمتر از احتیاجات جوامع میبود, رقابت در فروش نمی توانست اهمیتی داشته باشد. ایجاد کارخانه های بزرگ در اروپا و آمریکا ...

دسته بندی : علوم انسانی
تگ : دانلود تحقیق بازاریابی در بازرگانی پیشرفته,تحقیق بازاریابی در بازرگانی پیشرفته
download - دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد