پنجشنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۴

طرح درس و روش تدریس اجتماعی چهارم، درس 14: سفری به شهر باستانی کرمانشاه

۱۴ بازديد
طرح درس و روش تدریس اجتماعی چهارم، درس 14: سفری به شهر باستانی کرمانشاه

طرح درس و روش تدریس اجتماعی چهارم، درس 14: سفری به شهر باستانی کرمانشاه
دسته بندی : علوم اجتماعی
تگ : روش تدریس درس سفری شهر باستانی کرمانشاه,درسنامه درس سفری شهر باستانی کرمانشاه,پاورپوینت درس سفری شهر باستانی کرمانشاه,سوالات درس سفری شهر باستانی کرمانشاه
طرح درس و روش تدریس اجتماعی چهارم، درس 14: سفری به شهر باستانی کرمانشاه

طرح-درس-و-روش-تدریس-اجتماعی-چهارم-درس-14-سفری-به-شهر-باستانی-کرمانشاهطرح درس و روش تدریس اجتماعی چهارم درس سفری به شهر باستانی کرمانشاه در قالب ورد و شامل 9 صفحه.

 این درس نیز طبق روال درس‌های قبل به صورت داستان گویی ارائه می‌شود. ابتدا با پرسش و پاسخ از طریق بچه‌ها داستان را مرور کنید و نتیجه بگیرید که پویا، توماس، محسن و علیرضا خوابیدند تا صبح زود به همدان برگردند و از اینجا به بعد داستان را ادامه می‌دهیم.

با صدای بلند و رسا بقیه داستان را بخوانید و سعی کنید بچه‌ها را از ادامه داستان که تصمیم گیری برای سفر به یک شهر دیگر است، به وجد بیاورید.توجه بچه‌ها را به تصویر بنای تاریخی طاق بستان که سنگ نگاره تاجگذاری پادشاهان ساسانی را نشان می‌دهد، جلب کنید...

اهداف درس:

✅ چند مورد از ویژگی‌های شهر کرمانشاه را بیان کنند.
✅ نقشه ایران کنونی را با نقشه قلمرو ساسانیان مقایسه کنند.
✅ سوغات و صنایع دستی محل زندگی‌شان را شناسایی کنند.
✅ اصول دین زرتشت را نام ببرند.
✅ چگونگی به وجود آمدن حکومت ساسانیان و علل سقوط آن را توضیح دهند.
✅ به طور گروهی برای گردشگران، یک پوستر در زمینه معرفی محل زندگی خود درست کنند.

دانلود فایل

download - دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد