چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۴

احساس مسئولیت معلمی در تعلیم و تربیت اسلامی

۲۰ بازديد
احساس مسئولیت معلمی در تعلیم و تربیت اسلامی

احساس مسئولیت معلمی در تعلیم و تربیت اسلامی

                عنوان:احساس مسئولیت معلمی در تعلیم و تربیت اسلامی نوع فایل:ورد قابل ویرایش تعداد صفحه:19   دانلود و خرید به صورت آنلاین پشتیبانی در صورت هر گونه مشکل به همراه فهرست کامل:چکیده،مقدمه...نتیجه گیری و منابع چکیده : در مکتب تعلیم و تربیت اسلام فراگیری علم و دانش همراه با تهذیب و تربیت دینی هدف رسالت نبوی شمرده شده و برای تحصیل علم نه محدودیت زمانی دارد و نه مکانی و از نظر معلم مرز نمی‌شناسد چرا که علم و حکمت را گمشده مومن می‌داند که نزد هر کس بیابد آن را می‌گیرد. پس از نهاد خانه و خانواده مدرسه مهم ترین مکان برای تعلیم و تربیت است جائی که محل بروز و ظهور رسالت خطیر معلمی است که اگر او معلمی کند راه انحراف بسته می شود و در زندانها مسدود می گردد. مکتب تعلیم و تربیت اسلامی رسالت های مهمی را برای معلم و مربی ترسیم کرده است. در نظام تعلیم و تربیت اسلام معلم مسؤل تمام مقدراتی است که برای یک کشور یا جامعه پیش می آید و مسول تمام انسان هائی است که زیر دست او باید تربیت بشوند. معلم اگر خودسازی کند و تهذیب نف ...

دسته بندی : علوم انسانی
تگ : احساس مسئولیت معلمی در تعلیم و تربیت اسلامی
download - دانلود

متن انگليسي درباره معلمي

وقتی صحبت از آموزش فرزندان می شود، وجود معلمان ضروری است. آن ها زمان و منابع خود را برای اطمینان از اینکه بچه ها آموزش جامعی دریافت کنند، اختصاص مي دهند. همچنین به آن ها آموزش می دهند که چگونه انتقادی فکر کنند، سؤالات مهم بپرسند و مهارت هایی را توسعه دهند که تا آخر عمر از آن ها استفاده خواهند کرد.

چه کاری برای تقویت مکالمه انجام دهیم؟

 رویداد های اخیر به ما نشان داده است که معلمان چقدر برای ارائه بهترین ها به دانش آموزان خود، چه به صورت حضوری یا از راه دور متعهد هستند.

چه عواملی بر یادگیری زبان تاثیر گذارند؟

1. آموزش چیزی است که زمانی زنده می ماند که آموخته ها فراموش شوند. – بی اف اسکینر.

2. کسی که عاشق تدریس نیست نباید تدریس کند. – مارگارت الیزابت سنگستر

منبع

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد